Dynamics 365
Nabízející výhodné spojení s dalšími produkty od Microsoft, které přemění Vaše CRM na komplexní systém.
Nabízející výhodné spojení s dalšími produkty od Microsoft, které přemění Vaše CRM na komplexní systém.
V dnešním komplexním světě podnikání je ve srovnání s minulostí o mnoho složitější dosáhnout určité konkurenční výhody a možná ještě složitější tuto výhodu si udržet. Kritickým faktorem se stává schopnost podniku detailně porozumět svým zákazníkům a trhům.
Úspěch nakonec závisí na tom, zda společnost umí dostatečně rychle, odborně a důvěryhodně reagovat na měnící se potřeby svých zákazníků a měnící se strategie konkurentů. Microsoft Dynamics 365 pomůže Vaší firmě:
|
Microsoft Dynamics CRM je to pravé komplexní řešení pro Vás, umožní Vám mít vždy po ruce potřebné informace a úspěšně organizovat činnosti v základních oblastech.
Získejte řešení pro řízení marketingu, které je flexibilní, snadno použitelné a navržené tak, aby odpovídalo potřebám Vaší firmy. Přetavte každého zájemce v obchodní příležitost a zužitkujte potenciál v rámci své existující zákaznické báze. Díky intuitivním marketingovým funkcím v aplikaci Microsoft Dynamics CRM se dokážete efektivněji prosazovat na trhu a dosáhnete vyšší produktivity. Získáte také dokonalý přehled o svých marketingových aktivitách a dostatečnou flexibilitu na tyto informace reagovat.
Optimalizujte své prodejní aktivity pomocí známých a inteligentních funkcí aplikace Microsoft Dynamics CRM. Využijte výhod intuitivního rozhraní a integrace se systémem Microsoft Office k tomu, abyste se dokázali více věnovat svým zákazníkům a dokázali zkrátit prodejní cyklus, zvýšit procento získaných příležitostí a mít v reálném čase přehled o klíčových ukazatelích.
Microsoft Dynamics CRM nabízí řešení pro poskytování zákaznických služeb, které je robustní a flexibilní a dokáže tak rychle reagovat na měnící se potřeby ze strany zákazníků. Uživatelé mají k dispozici známé funkce a známé prostředí a mohou tak pracovat přirozeným způsobem, který jim bude vyhovovat. Díky tomuto inteligentnímu řešení mají odborníci na poskytování služeb zákazníkům k dispozici přehled o potřebách zákazníků, na které mohou okamžitě reagovat. Výsledkem jsou konzistentní služby poskytované napříč různými komunikačními kanály.