Poradenství a služby
Výběrem vhodného partnera dosáhnete spolehlivěji svého cíle.
Výběrem vhodného partnera dosáhnete spolehlivěji svého cíle.
Ve světě je mnoho velmi podobných informačních technologií a dopodrobna zkoumat, co která umí lépe bývá dost často ztráta času. Je potřeba ji vybrat v klíčových parametrech a nezabývat s přílišnými detaily. Co je ale zcela klíčové, je výběr partnera, který Vám tento informační systém a také strategii jeho používání pomůže nasadit.
V rámci starosti o klienty a jejich řešení pokrýváme celý cyklus od analýzy, po návrh řešení, jeho realizaci až po podporu.
Analýzy a konzultace jsou základním stavebním kamenem celé implementace jakéhokoliv systému, které rozhodují o tom co se zjistí a jak se následně odvíjí návrh řešení nebo strategie.
Proto máme dostatek zkušených a trhem prověřených poradců, kteří dokáží porozumět Vašemu podnikání a zjistit potřebné informace a vypracovaný vlastní systém jak zjistit potřebné informace od klientů.
Navrhnout vhodné řešení nebo strategii je klíčovým krokem pro následnou tvorbu řešení. Vychází vždy z provedené analýzy a konzultace a je na ní velmi závislý.
Námi navržené řešení a strategie jsme zvyklí prezentovat např. ve formě drátěného modelu a konzultovat je vždy s klientem a vnímat jeho názor a doplnit jej o vlastní zkušenosti.
Analýzou a strategií navržené řešení následně realizujeme nad vybranou informační technologii. Někdy provádíme zakázkový vývoj aplikací a to v případě, kdy vybraná technologie nemá dostatečnou funkcionalitu nebo není možné vybrat vhodnou technologii.
Zakázkový vývoj jsme schopni dělat na technologiích: .NET, PHP, JavaScript, jQuery Mobile, MS SQL, MySQL a dalších…
Námi vytvořené řešení je dodáváno jako komplex včetně nastavení řešení, instalace vytvořeného řešení na servery klienta, školení nebo dokumentace.
I velmi dobře implementovaný systém potřebuje někdy něco poladit nebo uživatelé potřebují poradit co a jak udělat či vznést nový požadavek.
Pro tyto případy máme vytvořený systém podpory ať již pomocí telefonu (hot-line) nebo emailu (help-desk). Pomocí těchto prostředků lze hlásit jak případné nesrovnalosti nebo vznášet dotazy či dokonce požadavky na nové funkcionality. Jednotlivé systémy podpory u nás fungují podle potřeby klienta a to i v režimu 24 hodin po 7 dní v týdnu čili non-stop…